ذهن خالی

! مراقبه هایم را مینویسم پس هستم

ذهن خالی

! مراقبه هایم را مینویسم پس هستم

آدرس های تبلیغاتی در کامنت ها نمایش داده نخواهد شد .
با احترام


آن روزها رفتند
آن روزها مثل نباتاتی که در خورشید می پوسند
از تابش خورشید پوسیدند

آن روزها / فروغ فرخزاد

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پست 027

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۱۸ ب.ظ

گاهی دفترچه ی آرامش هم حریف وسواس ذهنی نمیشود .


+شرمنده که محل نکردم بهت . پشیمان هم نیستم آرامش جان .البته این بار !


++ترفند خوبیه . پیشنهاد من : دفترچه ی آرامش 


من یک دفترچه دارم که هر فکر مزاحمی میاد به ذهنم توی اون یادداشت میکنم تا بعد به اون رسیدگی کنم .

فرض کنید دارید کتاب میخونید . درس یا مطالعه ی آزاد . مدام فکرهایی میاد به ذهن تون که نمی ذاره به کار فعلی تون برسید .

یک برگه بذارید کنارتون . مثلا مثل لیست To Do بعد اون را یادداشت کنید . ذهن خیالش راحت میشه که بعد میرید سراغش و رهاتون میکنه .

گاهی یک فکر سمج هست و با این ترفندها نمیره . Just Do it 

من چند روز مقاومت کردم . اما دیدم شده یک سمج و از آرامش خبری نیست . نباید بحث مقاومت بیاد وسط . اگر اومد یعنی یک جای کار ایراد داره .

انجامش دادم . راضی ام ...

نظرات  (۲)

برای درمان وسواس فکری بهترین راه ورزش و سرگرم شدن هست
من که پیشنهادی نمیبینم!
پاسخ:
ممنون

توضیح دادم ...
ممنون برای توضیح
پاسخ:
سلامت باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی