ذهن خالی

! مراقبه هایم را مینویسم پس هستم

ذهن خالی

! مراقبه هایم را مینویسم پس هستم

آدرس های تبلیغاتی در کامنت ها نمایش داده نخواهد شد .
با احترام


آن روزها رفتند
آن روزها مثل نباتاتی که در خورشید می پوسند
از تابش خورشید پوسیدند

آن روزها / فروغ فرخزاد

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پست 094

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵ ب.ظ

 

امروز بالاخره فیلم اسب تورین را دیدم .

فوق العاده بود .

روند آهسته ی فیلم من را یاد تعالیم ذن و فیلم هایی که از سبک زندگی شاگردان دوره های مدیتیشن ساخته میشن انداخت .

با این تفاوت که در اینها درانتها آرامش بدست میاد و در اون فیلم همه چیز بتدریج از دست رفت . زایش هیچ و نیستی در جوار زندگی .

شیوه ی تفکر و نظرات نیچه صحنه های فیلم را میسازه و خودش در جلد اسبی که زندگی را وانهاده و به گوشه ای خزیده در میاد .

دیدن تکرارهای آهسته اتفاقات و روند کند روزهای بی احساس و هیجان اما پر از معنای واقعی زندگی نه تنها خسته کننده نیست که ما را مشتاقانه از دریچه ی دوربینی استوار و پر حوصله به انتظار هیچ دعوت میکنه .

فکر میکنم بارها خواهم دیدش .

بلاتار کارگردان مجار بهمراه همسرش و فقط 3 هنرپیشه 146 دقیقه میخکوبم کرد .

 

اسب تورین / آخرین جمله ی نیچه قبل از دیوانگی شیرینش : مادر من یک احمق هستم .

فلسفه و سینما بسختی در یک ظرف می گنجند اما بنظرم بلاتار موفقیت نسبی در این مورد داشته . البته وراجی های شعارگونه ی همسایه را دوست نداشتم بخصوص که انگار سخنرانی میکرد . بنظرم زائد بود .

حجم 1.2G 

دوبله و حدود 146 دقیقه

دانلود 

۹۸/۰۶/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی