ذهن خالی

! مراقبه هایم را مینویسم پس هستم

ذهن خالی

! مراقبه هایم را مینویسم پس هستم

آدرس های تبلیغاتی در کامنت ها نمایش داده نخواهد شد .
با احترام


آن روزها رفتند
آن روزها مثل نباتاتی که در خورشید می پوسند
از تابش خورشید پوسیدند

آن روزها / فروغ فرخزاد

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پست 028

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۲۲ ب.ظ

یک نفر / محسن نامجو

دانلود

نظرات  (۱)

چه حس جالبی میتونه باشه
خواستن تا حد جنون، برای خودم که ادم منطقی هستم درکش سخته
من از نامجون اهنگ ساربان رو درست دارم
یعنی خاطره دارم. خدمتم و پادگان و شبا و دوستم که خواننده بودم و دختری که با تمام وجودم بهش علاقه داشتم و رابطه ای نامتعارف

پاسخ:
بله سحته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی