ذهن خالی

! مراقبه هایم را مینویسم پس هستم

ذهن خالی

! مراقبه هایم را مینویسم پس هستم

آدرس های تبلیغاتی در کامنت ها نمایش داده نخواهد شد .
با احترام


آن روزها رفتند
آن روزها مثل نباتاتی که در خورشید می پوسند
از تابش خورشید پوسیدند

آن روزها / فروغ فرخزاد

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پست 0205

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۰۹ ب.ظ

 

نرود میخ آهنین در سنگ !

 

نصیحت کردن بزرگترین اشتباه ما ملت گل و بلبل ه .

اصلا این نصیحت کردن از کجا شروع شد ؟ من که نمی دونم . ولی وقتی به خودم و اطرافیان و جامعه دقت میکنم . وقتی اشعار و ادبیات مون را بخاطر میارم یک مطلب واقعا مشهوده .

ما ملت خودشیفته ای هستیم که روی دیگران زوم کردیم و براحتی حریم خصوصی دیگران را زیر پا میذاریم .

از همون طفل معصومی که پا به دنیا نذاشته و هنوز در زهدان مادر غرق خوشی هست دخالت در زندگی را شروع میکنیم .

کلا در شرایط فعلی زمین من مخالف زاد و ولد هستم . پس بماند که کلا ما از ظالم ترین نوع بشر بودیم و هستیم . ولی این که برای فرزندان مون حق و حقوق درست و درمونی قائل نیستیم و به هزار بهانه در مسائل کاملا خصوصی و فردی اونها دخالت میکنیم ؛؛بحث دیگریه که من الان بشدت روی اون حساس شدم !

نصیحت نکنیم . نه به فرزندانمون و نه به دیگران .

هیچکدوم ما ساعت شماته دار نیستیم تا بخوایم دیگران را از خواب ناز بیدار کنیم . این رو خوب در گوش خودمون فرو کنیم که نصیحت یعنی فضولی !

و بجای این دخالت ها و ورود به حریم دیگران بچسبیم به :

-وظایف مون بعنوان والدین قرن 21

-مسئولیت اجتماعی مون

-وظایف مون در قبال رشد فردی 

 

 

اگر خیلی دوست داریم که دیگران را به راه درست هدایت کنیم ( کی می دونه واقعا چه راهی درسته و چه راهی غلط ؟ ) یا بهتر بگم اگر خیلی دوست داریم که اخلاق گرایی و اگاهی و رشد فردی در جامعه ترویج بشه یک راه بهتر هست .

الگوی عملی خوبی باشیم .

یک انسان موفق اخلاق گرای شاد !!

 

 

چنین فردی بصورت برق آسا به الگو تبدیل میشه .

رسالت ما هم تکمیل :)))

نظرات  (۳)

سلام و درود

از نصیحت بدتر عقل کل بودنه

وضع خانواده های ایرانی هم برای ازاد گذاشتن فرزندانشون خیلی بده، خود من با اینکه ادم خانواده دوستی هستم جدا زندگی میکنم، نه اینکه مسایلشون برام مهم نباشه ولی از درگیری های بی مورد خلاص میشه ادم و یکیش همین دخالت بی مورد هست

در مورد فرزند، الان و با شرایط و عقل و حس الانم قطعا فرزند اوری فعل مناسبی نیست

چند روزیه دارم سیگار رو کم میکنم، نه خوابم میبره نه میتونم نخوابم، نه اعصاب دارم نه متمرکزم، الان هم میخوام برم یه نخ بکشم و دارم با خودم مبارزه میکنم، این شرایط من هم برای شما درد سر ایجاد کرده با پر حرفیام

پاسخ:
درود
بله متاسفانه والدین ایرانی در امور فرزندان خیلی دخالت میکنن .
نیاز به یک انقلاب در شیوه ی تربیتی داریم.

سلام و درود

امیدوارم حالتون خوب باشه؟

فکر کنم فیلم ایرانی اخری که معرفی کردید جالب باشه

البته فیلم بسیار قدیمی هست و از حجم هم مشخص هست که کیفیت پایینی داره ولی زدم برای دانلود

پاسخ:
درود
شکر و سپاس

بعید می دونم که شما رو جلب کنه .
فیلم سیاه و سفیده ...

فیلمو دانلود کردم

اومدم ببینم که مجبور شدم برم بیرون

نتونستم ببینم

ولی فیلم سیاه و سفید نیستا

پاسخ:
حق با شماست سیاه و سفید نیست .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی