ذهن خالی

! مراقبه هایم را مینویسم پس هستم

ذهن خالی

! مراقبه هایم را مینویسم پس هستم

آدرس های تبلیغاتی در کامنت ها نمایش داده نخواهد شد .
با احترام


آن روزها رفتند
آن روزها مثل نباتاتی که در خورشید می پوسند
از تابش خورشید پوسیدند

آن روزها / فروغ فرخزاد

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پست 088

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰ ب.ظ

 

صدای پرندگان جنگلی

 

 

ئی چینگ 

I Ching
کتاب تقدیرات


مترجم: سودابه فضائلی

تنظیم: آل‍ف‍رد داگ‍لاس‌

پ‍ی‍ش‍گ‍ف‍ت‍ار از: ک‍ارل‌ گ‍وس‍ت‍اوی‍ون‍گ‌


کنفسیوس: اگر چند سال بر زندگی من افزوده می شد، من پنجاه سال آن را به مطالعه "ئی چینگ" اختصاص می دادم، و بدین ترتیب ممکن بو از ارتکاب اشتباهات فاحش خودداری کنم.

هرمان هسه: من بیشتر از خرد چین الهام گرفته ام، تا از "اوپانیشاد" های "ودانتا". "ئی چینگ" می تواند زندگی را دگرگون کند.

کارل گوستاو یونگ: من ساعتها می نشستم و با دقت در نتیجه تفأل، و تقابل سؤال ها و جواب ها، شیوه ی "ئی چینگ" را تمرین می کردم. نتایج شاخصی که به دست می آمد، ارتباطی پر معنا با جریان افکارم برقرار می کرد، براستی که شیوه ی "ئی چینگ" کیفیت های خاصه پنهان را در اشیاء و آدمیان می شناسد، و ناخودآگاه آدمی را می بیند

 

کتاب در کانال زیر در دسترس هست .
@sahaja_yoga

 

+بهترین مشاوری که تاکنون داشته ام . بی شک !

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی