ذهن خالی

! مراقبه هایم را مینویسم پس هستم

ذهن خالی

! مراقبه هایم را مینویسم پس هستم

آدرس های تبلیغاتی در کامنت ها نمایش داده نخواهد شد .
با احترام


آن روزها رفتند
آن روزها مثل نباتاتی که در خورشید می پوسند
از تابش خورشید پوسیدند

آن روزها / فروغ فرخزاد

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پست 071

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۴۳ ب.ظ

 

من هیچ کجا اشاره ای نکردم که جنسیت ام چیه اما بخاطر مطالب نتیجه گیری شده که زن هستم .

در بلاگی که مسائل علمی یا فنی ارسال میشه هم فرض بر این هست که ادمین یک مرده .

 

یاد اون معما افتادم :

یک پسری با پدرش داشته از سفر بر می گشته که یک کامیون به اونها میزنه و پدرش در جا میمیره . فوری پسر را میبرن اورژانس بیمارستان و دکتری که میاد بالای سرش میگه این که پسر منه !

 

سوال : چطور ممکنه ؟!

 

 

جواب اغلب نسل های گذشته اینه که لابد یکی از اونها ناپدری یا پدرخوانده بوده .

اما بچه های حالا فوری میگن خب اون دکتره مامانش بوده !

 

کمی از بچه هامون یاد بگیریم ! 😉

۹۸/۰۶/۱۴
ذهن خالی

sexism

تبعیض جنسی

نظرات  (۲)

۱۵ شهریور ۹۸ ، ۲۲:۲۱ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...

ولی من بخاطر مطالب نتیجع میگرم مــذکری:|

 

ولی عه طرز جواب دادنت یع مونث:/

 

حالا واقعنی چیی!؟ خخ

پاسخ:
مهمه ؟!
۱۶ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۱۹ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...

ارع دگ. کاهش تعهدات بــ مزاکرات بستگی بــ جنسیت تو دارع!:/

 

هرجور راحتی...

پاسخ:
بیشتر توضیح می دی ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی