ذهن خالی

! مراقبه هایم را مینویسم پس هستم

ذهن خالی

! مراقبه هایم را مینویسم پس هستم

آدرس های تبلیغاتی در کامنت ها نمایش داده نخواهد شد .
با احترام


آن روزها رفتند
آن روزها مثل نباتاتی که در خورشید می پوسند
از تابش خورشید پوسیدند

آن روزها / فروغ فرخزاد

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پست 0134

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۳۴ ب.ظ

 

 امروز داشتم فکر میکردم که اگر مثلا چراغ جادو داشتم چه آرزو یا آرزوهایی میکردم .

اولش فکر کردم یک آرزو برای حال و روز بشر بکنم . به هر چی فکر کردم گفتم نه بذار یک ارزوی بزرگتر و مهم تر بکنم . هر چی پیش رفتم دیدم لیست بدبختی های بشر خیلی بلند بالاست . آقا غوله فوقش بگه 3 تا آرزو بکن !

پس سعی کردم خودخواه باشم و فقط به خودم و عزیزانم فکر کنم .

تنها چیزی که در مورد خودم یادم اومد این بود :

 

شب ها راحت بخوابم .

جان مادرت نگو نمیشه !

 

 

 

نظرات  (۱)

تا چند سال پیش مشکل خواب داشتم و اصلا خوابم نمیبرد و وفتی هم میخوابید با کوچکترین صدا یا نوری بیدار میشد. تا اینکه ارشد قبول شدم و به اجبار رفتم خوابگاه، اونجا یه هم اتاقی داشتم که اختلاف سنی زیادی با من داشت. اون بهم یاد داد چطور با نگرانی بخوابم، چطور خوابم سبک نباشه و چطور وقتی با صدایی از خواب بیدار شدم دوباره بتونم بخوابم.

برای اینکه خوابت ببره باید بتونی تمام عضلاتت رو شل کنی، طوری که حس کنی داری فرو میری تو تشک. موقع خواب سعی کن فکر نکنی، مثلا فیلمی که دوست داری رو بریز رو گوشیت و قسمت کوتاهیش رو ببین. و از همه مهم تر احساس امنیت کن موقع خواب

مطالبت در مورد کرونا هم مفید بود و جالبه اون موقع که شما عکسا رو گذاشتی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا، من اصلا کرونا رو جدی نگرفته بودم.

شب خوبی داشته باشی

 

 

پاسخ:
درست میگین .
مشکل من خواب رفتن نیست .
بعد از 2 ساعت بیدار میشم و تا صبح نسیه میخوابم .

حالا یا آپنه است یا درد دارم . نمی دونم .

خلاصه اینکه دلم یک دل سیر خواب میخواد .

فعلا هم که نمیشه سراغ دوا درمان رفت که میرم زیر ابرو بردارم میزنم کلا چشم زندگی را کور میکنم .

کلینیک خواب لازم شدم ...


در مورد کرونا ؛ کلا ما ملت ایران هنوز جدی نگرفتیمش دلیلش هم ساده است چون حضرات نمیخواهند که جدی گرفته شود !

اینروزها زمان تنهایی ملت ایرانه . خودمون باید ناجی خودمون باشیم .

منتظر موج دوم هستم . 9 میلیون سفر رفته اند و این یعنی فاجعه ای در پیش است ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی